Producatorul Bergenbier, fostul InBev, a preluat numele marcii

Postat la 02 martie 2010 913 afişări

Producatorul marcilor Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Löwenbräu si Noroc a decis sa preia numele celui mai important brand local al sau

InBev Romania, unul dintre cei mai importanti producatori de bere din Romania, devine Bergenbier S.A., preluand astfel numele celui mai popular brand din portofoliu. Compania isi va pastra structura organizationala si de business, precum si gama de produse. Bergenbier, brandul principal al companiei, este prima marca din portofoliu lansata pe piata locala si totodata motorul afacerii, reprezentand anual aproximativ jumatate din volumul si valoarea vanzarilor firmei.


Decizia schimbarii numelui companiei a fost luata in contextul in care, in decembrie 2009, aceasta a iesit din grupul Anheuser-Busch InBev, odata cu vanzarea tuturor operatiunilor sale din noua tari ale Europei Centrale si de Est (Romania, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Slovacia) catre CVC Capital Partners, unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial. Bergenbier va fi parte integranta a grupului nou-format "StarBev", ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de CVC Capital Partners in urma tranzactiei de la finele anului trecut.
"Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin Bergenbier", declara Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier.


Brand dezvoltat special pentru piata locala de bere, Bergenbier a facut pionierat in Romania inca de la lansarea din 1995, cand a fost prima bere din segmentul mainstream distribuita la nivel national.

Bergenbier a fost primul brand de bere romanesc ce a lansat un sortiment fara alcool in segmentul mainstream, in 2001, si a revolutionat segmentul de piata al berilor imbuteliate in sticla de plastic, lansand in luna iunie 2003 Bergenbier Q-Pack, un ambalaj care permite pastrarea berii in sticle de plastic in conditii optime pentru mai mult timp.


Astazi, Bergenbier este unul dintre cele mai puternice branduri romanesti, bucurandu-se de o notorietate de peste 95% in randul consumatorilor din tara noastra (conform unui studiu realizat de Synovate in 2009) si are unul dintre cele mai longevive si mai populare sloganuri din istoria publicitatii din Romania ("Prietenii stiu de ce!").
Producatorul Bergenbier a intrat pe piata locala in 1994. In prezent, detine 2 fabrici de bere la Ploiesti si la Blaj, numara peste 730 angajati si dispune de o retea de distributie nationala. Portofoliul cuprinde marcile Bergenbier, Stella Artois, Beck's, Löwenbräu si Noroc si sa importe specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.


CVC Capital Partners ("CVC") este unul dintre principalele fonduri de investitii private si consultanta in investitii la nivel mondial, companie infiintata in anul 1981, care are o retea de 19 birouri si 231 de angajati in Europa, Asia si Statele Unite. CVC investeste in prezent 18 miliarde de euro fonduri private, provenind de la CVC Fund V, CVC Tandem Fund si CVC Asia III. Cunostintele despre piata locala, expertiza relevanta in domeniul de activitate si contactele extinse stau la baza celor 28 de ani de succese dovedite in investitii. CVC are capacitatea de a mobiliza resurse substantiale pe plan mondial pentru a le concentra in tranzactii de succes. In prezent, CVC Funds detine 51 de companii in intreaga lume, avand aproximativ 280.000 de angajati in diferite tari. Impreuna, aceste companii au o cifra de afaceri totala de aproximativ 88 de miliarde de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
producator,
bere,
Bergenbier,
InBev
/actualitate/afaceri/producatorul-bergenbier-fostul-inbev-a-preluat-numele-marcii-5688493
5688493
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.