Publicitatea online, in revenire anul acesta
Bogdan Prajisteanu, directorul general al agentiei Mediaedge: cia (MEC). Crede ca publicitatea online va stagna sau, intr-o nota ceva mai optimista, va creste cu 10% fata de anul trecut, in ciuda faptului ca piata de media isi va continua declinul si in 2010.
Tendinta sesizata inca de anul trecut in industrie, cand investitiile in media s-au diminuat considerabil, a fost schimbarea impartirii bugetelor existente intre suporturi media, in functie de eficienta, increderea si costurile acestora. "Atat TV-ul, cat si online-ul, si-au majorat considerabil cota in cadrul bugetelor de media", apreciaza Prajisteanu, de pierdut avand medii precum print-ul.
Anul trecut, piata de publicitate s-a cifrat in jurul a 13 milioane de euro, conform estimarilor mai multor specialisti din industrie, unele voci plasand valoarea chiar mai sus de 15 milioane de euro.
In prima jumatate din 2009, vanzarile de reclame online au generat 6 milioane de euro, in scadere cu 25% fata de perioada similara din anul precedent, cand piata s-a ridicat la peste 9 milioane de euro, conform unui studiu realizat la finalul anului trecut de IAB Romania in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers (PwC).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro