Publicitatea online, in revenire anul acesta

Postat la 17 martie 2010 18 afişări

Bogdan Prajisteanu, directorul general al agentiei Mediaedge: cia (MEC). Crede ca publicitatea online va stagna sau, intr-o nota ceva mai optimista, va creste cu 10% fata de anul trecut, in ciuda faptului ca piata de media isi va continua declinul si in 2010.

Tendinta sesizata inca de anul trecut in industrie, cand investitiile in media s-au diminuat considerabil, a fost schimbarea impartirii bugetelor existente intre suporturi media, in functie de eficienta, increderea si costurile acestora. "Atat TV-ul, cat si online-ul, si-au majorat considerabil cota in cadrul bugetelor de media", apreciaza Prajisteanu, de pierdut avand medii precum print-ul.

Anul trecut, piata de publicitate s-a cifrat in jurul a 13 milioane de euro, conform estimarilor mai multor specialisti din industrie, unele voci plasand valoarea chiar mai sus de 15 milioane de euro.

In prima jumatate din 2009, vanzarile de reclame online au generat 6 milioane de euro, in scadere cu 25% fata de perioada similara din anul precedent, cand piata s-a ridicat la peste 9 milioane de euro, conform unui studiu realizat la finalul anului trecut de IAB Romania in parteneriat cu PricewaterhouseCoopers (PwC).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitate,
online,
Bogdan Prajisteanu
/actualitate/afaceri/publicitatea-online-in-revenire-anul-acesta-5754435
5754435
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.