Romania, tara de test pentru Danone
Danone Romania lanseaza Activia Gustare de seara, un produs care nu are corespondent in alte piete in care este prezenta compania. Noul produs este o combinatie de iaurt Activia cu fulgi de migdale si fructe, disponibil in doua variante: fulgi de migdale si caise uscate si fulgi de migdale si capsuni.
"Activia Gustare de seara este un produs care a aparut dintr-o idee romaneasca, bazandu-se pe faptul ca deseori, seara, dupa cina, multe femei si-ar dori sa mai manance ceva gustos si satios, dar in acelasi timp sanatos. Acest produs este unic pe piata din Romania si in lume, momentan fiind investigat si de colegi din alte tari, care intentioneaza sa il lanseze", a declarat Dora Strezova, Marketing Director Danone Romania.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 16 sortimente si este cea mai cunoscuta marca de iaurt. Conform Danone, 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza Activia, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane de lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro