Romanii aleg produsele sanitare dupa design si mai putin dupa tehnologii
O baie cat mai spatioasa si produse sanitare cu un design cat mai placut ochiului. Asta isi doresc romanii in casele lor, potrivit datelor Senso Ambiente, companie specializata in importul si distributia de echipamente sanitare.
"Cu toate ca Bucurestiul reprezinta 40 % din vanzarile de produse sanitare ale companiei, am fost placut surprinsi de faptul ca, odata cu introducerea noului brand - Ideal Standard - vanzarile in Timisoara, Constanta, Craiova, Cluj precum si Oradea, au crescut in medie cu 25% comparativ cu vanzarile din anul anterior", explica directorul de marketing si vanzari al companiei, Virgil Lixandru
Referindu-se la factorii care au influentat cresterea vanzarilor, compania Senso Ambiente a identificat urmatoarele tendinte de consum: "In Romania, decizia de achizitionare a unui produs pentru baie este bazata in continuare mai mult pe design, pe concept si mai putin pe tehnologiile cu care acesta este dotat." , explica directorul de marketing. "Cumparatorii mai vor sa adauge mobilier din ce in ce mai divers camerei de baie, asa incat aceasta sa isi piarda caracteristica de spatiu functional si sa se transforme intr-un spatiu principal al locuintei - spatiul de relaxare", continua Virgil Lixandru.
O alta tendinta, "considerata inca excentrica la noi" este de a face din baie un open - space format din spatiul baii si dormitor, de a desfiinta, deci, peretele despartitor. Oficialul considera ca rata de schimbare a unei bai in sectorul premium este o data la 5 ani, ritm datorat si schimbarii tendintelor in industria echipamentelor sanitare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro