S-a lansat Groupama Asigurari
Francezii de la Groupama au lansat astazi un nou jucator pe piata de asigurari – Groupama Asigurari. Cu o cota de piata de aproape 10%, compania intra direct in top trei.
La aproape doi ani de la prima achizitie facuta in Romania, Groupama a intrat in anul consolidarilor sI a lansat oficial Groupama Asigurari. Noua companie este creata prin inglobarea operatiunilor Asiban, BT Asigurari sI OTP Garancia, insa nu va functiona pe structura niciuneia dintre cele trei. "Avem o retea complet restructurata, impartita in opt regiuni, cu 300 de agentii si puncte de vanzare", spune Denis Rousset, directorul general al Groupama Asigurari.
Compania a infiintat un centru unic de daune in Bucuresti si, in 2010, urmeaza sa deschida un call centre regional la Cluj Napoca. Echipa de conducere este formata din experti locali si internationali, care provin din cadrul structurilor de conducere ale companiilor Asiban, BT Asigurari, OTP Garancia si Groupama.
Portofoliul consolidat al Groupama include polite Casco (48% din totalul produselor), RCA (24%), asigurari generale non-auto (19%) si asigurari de viata (9%). "Obiectivul nostru este sa ajungem pe primul loc ca asigurator pe piata asigurarilor generale, cu exceptia segmentului auto, dublarea pozitiei in asigurari de viata si dezvoltarea portofoliului de asigurari corporative si auto", a precizat Rousset.
Noua marca Groupama Asigurari va fi promovata printr-o campanie de imagine care include advertising, PR si programe de responsabilitate financiara. Campania va debuta in aceasta saptamana si va folosi toate canalele de comunicare: TV, presa scrisa, online, outdoor si proiecte neconventionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro