Selena vrea 7,8 mil. euro in acest an
Selena Romania tinteste o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro pentru anul 2008, cu 30% mai mare decat in 2007
Pentru anul 2008, compania tinteste o crestere a vanzarilor cu 30%, pana la valoarea de 7,8 milioane euro. In vederea realizarii acestei evolutii, reprezentantii Selena isi propun mentinerea cotei de piata de aproximativ o treime pentru spumele poliuretanice si sustinerea ritmului de crestere accelerata, cu valori cuprinse intre 35-54%, pe segmentele etansantilor si adezivilor pasta de montaj sau pentru pardoseli.
„Dezvoltarea generala a afacerii s-a realizat pe fondul armonizarii conditiilor comerciale cu cerintele pietei si al disponibilitatii produselor pe toate canalele de distributie unde activam”, a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania. „Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexele rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare”.
In 2007, compania a inregistrat cele mai importante evolutii in cazul grupei adezivilor, care a crescut cu 49%, si in segmentul benzilor adezive, ale caror vanzari s-au majorat cu 45%.
Cresteri au fost inregistrate si pentru segmentul de produse pentru acoperisuri (+39% comparativ cu 2006) si pentru produsele de protectie a lemnului (+20%). Spumele poliuretanice şi etansantii si-au continuat evolutia ascendenta moderata, cu vanzari in crestere cu 20%.
Anul acesta, Selena va introduce in portofoliu noi produse si va imbunatati sortimentatia pentru grupele de produse existente. In perioada urmatoare, compania se va axa pe introducerea pe piata a unor produse premium pentru aplicatii profesionale in constructii si amenajari, validate in tarile membre ale Uniunii Europene.
„Ritmul de crestere al domeniului constructiilor si potentialul nostru de dezvoltare pe anumite segmente ne determina sa schimbam abordarea. In contextul actual, nu mai exista timp pentru experimentari pe piata fara a pierde din potentialul de vanzari. De aceea, vom opta pentru introducerea unor produse care si-au probat succesul pe pietele europene”, a mai spus Dorin Spataru.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro