Selena vrea 7,8 mil. euro in acest an

Postat la 04 februarie 2008 1 afişăre

Selena Romania tinteste o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro pentru anul 2008, cu 30% mai mare decat in 2007

Selena Romania, unul dintre liderii industriei locale de produse chimice pentru constructii, a inregistrat o cifra de afaceri de 6 milioane euro in 2007, cu circa 23% mai mare decat in anul precedent, potrivit unui comunicat al companiei.

Pentru anul 2008, compania tinteste o crestere a vanzarilor cu 30%, pana la valoarea de 7,8 milioane euro. In vederea realizarii acestei evolutii, reprezentantii Selena isi propun mentinerea cotei de piata de aproximativ o treime pentru spumele poliuretanice si sustinerea ritmului de crestere accelerata, cu valori cuprinse intre 35-54%, pe segmentele etansantilor si adezivilor pasta de montaj sau pentru pardoseli.

„Dezvoltarea generala a afacerii s-a realizat pe fondul armonizarii conditiilor comerciale cu cerintele pietei si al disponibilitatii produselor pe toate canalele de distributie unde activam”, a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania. „Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexele rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare”.

In 2007, compania a inregistrat cele mai importante evolutii in cazul grupei adezivilor, care a crescut cu 49%, si in segmentul benzilor adezive, ale caror vanzari s-au majorat cu 45%.

Cresteri au fost inregistrate si pentru segmentul de produse pentru acoperisuri (+39% comparativ cu 2006) si pentru produsele de protectie a lemnului (+20%). Spumele poliuretanice şi etansantii si-au continuat evolutia ascendenta moderata, cu vanzari in crestere cu 20%.

Anul acesta, Selena va introduce in portofoliu noi produse si va imbunatati sortimentatia pentru grupele de produse existente. In perioada urmatoare, compania se va axa pe introducerea pe piata a unor produse premium pentru aplicatii profesionale in constructii si amenajari, validate in tarile membre ale Uniunii Europene.

„Ritmul de crestere al domeniului constructiilor si potentialul nostru de dezvoltare pe anumite segmente ne determina sa schimbam abordarea. In contextul actual, nu mai exista timp pentru experimentari pe piata fara a pierde din potentialul de vanzari. De aceea, vom opta pentru introducerea unor produse care si-au probat succesul pe pietele europene”, a mai spus Dorin Spataru.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
industrie,
constructii,
Selena
/actualitate/afaceri/selena-vrea-7-8-mil-euro-in-acest-an-2362914
2362914
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.