Starbucks face reduceri de preturi
Grupul american Starbucks, operatorul uneia dintre cele mai cunoscute retele de cafenele din lume, a anuntat ca va reduce preturile unor produse pentru prima data de la infiintare, in urma cu aproape 40 de ani, majorand totodata preturile altor bauturi.
Starbucks a majorat preturile constant din 1971 pana in prezent, fara a resimti vreodata scaderea numarului de clienti ca urmare a acestei strategii.
Compania, care opereaza cel mai mare lant de cafenele din lume, a anuntat anterior, in luna aprilie, ca va "ajusta" preturile pentru a se adapta cererii mai reduse, decizie luata de altfel de multi operatori de restaurante, transmite Reuters.
In Romania Starbucks functioneaza sase cafenele Starbucks, patru in Bucuresti, una in Cluj si una la Timisoara, operate in franciza de grupul elen Marinopoulos.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro