Strategie de criza: cum a ajuns posta in farmacie

Postat la 31 martie 2010 21 afişări

Pentru a creste numarul pacientilor care vin in farmaciile lor, profesionistii austrieci iau o serie de masuri inovative.. Farmacistul Thomas Muller Uri a deschis, in incinta farmaciei pe care o detine intr-o zona din suburbiile Vienei, un sediu postal.

"Posta pe care o aveam in localitate s-a inchis. Insemna ca majoritatea locuitorilor sa plece in Viena pentru a putea apela la astfel de servicii. Pentru businessul pe care il conduc ar fi insemnat reducerea numarului pacientilor in farmacie. Am decis atunci sa aloc spatiul necesar pentru un mic oficiu postal in incinta farmaciei. Traficul s-a dublat si astfel am reusit sa-mi fidelizez noi pacienti", explica Muller Uri.

In perioada 25-28 martie 2010, o delegatie de 50 de farmacisti din Bucuresti si din principalele judete din Romania a avut o serie de intalniri cu reprezentanti ai Asociatiei Farmacistilor din Austria si ai Asociatiei Farmacistilor din Viena. Ei au avut ocazia sa viziteze cea mai mare farmacie cu traditie din Austria - farmacia Kaiserkrone si sediul celui mai mare distribuitor - Herba Chemosan, cu o cota de piata de peste 41%.

Potrivit datelor Patronatului Farmacistilor din Romania, peste 70% dintre farmaciile romanesti sunt in faliment contabil, unitatile nemaiputand sa achite cheltuielile curente de intretinere si datoriile catre furnizori.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
farma,
farmacii,
strategie,
posta,
farmacisti,
criza
/actualitate/afaceri/strategie-de-criza-cum-a-ajuns-posta-in-farmacie-5791560
5791560
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.