Tymbark: Vanzari de 51 milioane de euro in 2007
Tymbark Maspex lanseaza sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, o linie de sucuri naturale cu trei sortimente, pentru a-si intari pozitia pe acest segment.
Compania estimeaza dublarea vanzarilor de sucuri in sortimentul multivitamine, pe fondul "orientarii consumatorilor de la consumul de bauturi racoritoare carbonatate catre cele necarbonatate", declara Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie al societatii Tymbark Maspex Romania.
Compania, prezenta in Romania din 1996, a anuntat pentru 2007 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 51 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, cand a fost atins un nivel de 43 milioane de euro. Cresterea estimata la inceputul anului fusese de 15%.
In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro