Tymbark: Vanzari de 51 milioane de euro in 2007

Postat la 11 decembrie 2007 1 afişăre

Tymbark Maspex lanseaza sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, o linie de sucuri naturale cu trei sortimente, pentru a-si intari pozitia pe acest segment.

Tymbark este lider pe segmentul nectarurilor, cu cota de 35,3%, conform firmei care citeaza datele companiei de cercetare de piata Nielsen.

Compania estimeaza dublarea vanzarilor de sucuri in sortimentul multivitamine, pe fondul "orientarii consumatorilor de la consumul de bauturi racoritoare carbonatate catre cele necarbonatate", declara Krzysztof Grabowski, presedintele Consiliului de Administratie al societatii Tymbark Maspex Romania.

Compania, prezenta in Romania din 1996, a anuntat pentru 2007 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 51 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, cand a fost atins un nivel de 43 milioane de euro. Cresterea estimata la inceputul anului fusese de 15%.

In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
sucuri,
Tymbark
/actualitate/afaceri/tymbark-vanzari-de-51-milioane-de-euro-in-2007-2301555
2301555
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.