Un transportator despre autostrazi: Trebuiau sa traverseze muntii, nu sa se faca la campie
Lucrarile la un pod pe Valea Oltului blocheaza principala ruta de export a Romaniei timp de aproximativ 45 de zile, timp in care transportatorii sunt fortati sa gaseasca rute alternative sau sa traverseze numai noaptea si in weekend portiunea afectata, fapt ce atrage costuri suplimentare.
Demararea lucrarilor de reparatie la viaductul de la Carlugu Mic de pe Valea Oltului, pe segmentul dintre Caciulata si Brezoi si impunerea unei restrictii temporare de circulatie pentru camioanele de mare tonaj atrage intarzieri ale livrarilor si cresterea costurilor potrivit companiilor de transport. Mai mult, in conditiile in care la mijlocul lunii august Dacia va relua productia, aflata in prezent in revizia anuala si livrarea masinilor catre pietele externe va fi afectata in conditiile in care jumatate din automobilele exportate sunt transportate pe cale rutiera. "Ne afecteaza foarte mult lucrarile de la podul de la Calimanesti. Vom fi fortati sa gasim rute alternative care vor aduce costuri mai mari si este posibil sa inregistram inclusiv pierderi datorita acestora. Pentru Dacia deja lucram la gasirea unei solutii in contextul in care uzina va porni productia la mijlocul lunii august. Este vizibil ca la acest pod lucreaza putini oameni si nu ne asteptam sigur lucrarile nu vor fi terminate la timp", a spus Ion Lazar, care controleaza firmele de transport International Lazar Company si Hoedlmayr-Lazar Romania, una din companiile care transporta si pentru Dacia masini la export.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro