Ursus Breweries ramane lider in pofida scaderilor
Ursus Breweries, lider pe piata berii din Romania, si-a consolidat cota de piata la 31%, in conditiile unei reduceri a volumelor comercializate de 12%, mai putin insa de cat scaderea generala a pietei de 16%, potrivit unui comunicat al companiei.
In perioada apilie-septembrie 2009 Ursus Breweries si-a majorat cota de piata cu 1,4% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 31%, potrivit datelor furnizate companiei de MEMRB Retail Audit.
Producatorul berii Ursus a inregistrat un declin de 12% al volumelor comercializate in perioada aprilie-septembrie a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand a raportat o crestere de 24%.
"E dificil sa ne confruntam cu scaderea in termeni de volum, mai ales dupa cresterile din anii anteriori. Romanii inca beau bere, dar cumpara in cantitati mai mici sau mai rar", a declarat Stephan Maria Weber, presedintele Ursus Breweries.
Brandul cu evolutia cea mai buna din portofoliul companiei a fost in perioada de referinta Timisoreana, care a inregistrat un avans de 1% ca volum. Marca Ursus si-a consolidate cota de piata, dar a inregistrat o scadere a volumelor comercializate din cauza declinului segmentului premium si a vanzarilor din HoReCa.
Ursus Breweries a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de 621,7 milioane lei (148 milioane euro), in crestere cu 14,4% fata de perioada similara a anului trecut. Profitul companiei s-a redus in aceeasi perioada cu peste 40%, pana la valoarea de 49,7 milioane lei (11,8 milioane euro).
Principalii competitori din aceasta piata sunt Ursus Breweries, Heineken, URBB si InBev.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro