Ursus Breweries ramane lider in pofida scaderilor
Ursus Breweries, lider pe piata berii din Romania, si-a consolidat cota de piata la 31%, in conditiile unei reduceri a volumelor comercializate de 12%, mai putin insa de cat scaderea generala a pietei de 16%, potrivit unui comunicat al companiei.
In perioada apilie-septembrie 2009 Ursus Breweries si-a majorat cota de piata cu 1,4% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 31%, potrivit datelor furnizate companiei de MEMRB Retail Audit.
Producatorul berii Ursus a inregistrat un declin de 12% al volumelor comercializate in perioada aprilie-septembrie a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand a raportat o crestere de 24%.
"E dificil sa ne confruntam cu scaderea in termeni de volum, mai ales dupa cresterile din anii anteriori. Romanii inca beau bere, dar cumpara in cantitati mai mici sau mai rar", a declarat Stephan Maria Weber, presedintele Ursus Breweries.
Brandul cu evolutia cea mai buna din portofoliul companiei a fost in perioada de referinta Timisoreana, care a inregistrat un avans de 1% ca volum. Marca Ursus si-a consolidate cota de piata, dar a inregistrat o scadere a volumelor comercializate din cauza declinului segmentului premium si a vanzarilor din HoReCa.
Ursus Breweries a inregistrat in prima jumatate a anului o cifra de afaceri de 621,7 milioane lei (148 milioane euro), in crestere cu 14,4% fata de perioada similara a anului trecut. Profitul companiei s-a redus in aceeasi perioada cu peste 40%, pana la valoarea de 49,7 milioane lei (11,8 milioane euro).
Principalii competitori din aceasta piata sunt Ursus Breweries, Heineken, URBB si InBev.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=5117454&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro