Afacerile QuickMobile au crescut cu 75% în primul semestru din 2016. Creşterea a fost susţinută de telefoanele premium
Vânzările QuickMobile au crescut cu cca. 75% în primul semestru din acest an. Evoluţia a fost susţinută, pe de o parte, de cererea tot mai mare pentru gadget-uri şi telefoane premium, dar şi de direcţiile principale de dezvoltare trasate de companie la începutul anului.
Astfel, cifra de afaceri a QuickMobile, la nivelul shop-ului online şi magazinelor fizice, în primele şase luni din 2016, a depăşit 70 milioane de lei, în creştere cu 75% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
”În ultimii doi ani ne-am concentrat fie pe cifra de afaceri, fie pe creşterea profitului. Astfel, după ce în 2014 nivelul cifrei de afaceri a fost primordial pentru noi, anul trecut am pus accentul pe creşterea profitului, fiindcă suntem o companie românească privată şi ne dezvoltăm organic, din resurse financiare proprii. În 2016, însă, ne-am îndreptat atenţia, în egală măsură, atât către creşterea afacerilor, fiindcă vrem să depăşim rezultatele din 2014 pe acest segment, cât şi către profit, ţinta vizând un nivel mai mare cu cel puţin 10% faţă de 2015”, declară Tudor Ţiboc, General Manager-ul QuickMobile.
Potrivit acestuia, în primul semestru al anului, românii au avut un apetit ridicat pentru dispozitivele wearable, mai ales pentru ceasurile inteligente, în ton cu tendinţa de la nivel european. O altă categorie de produse care a susţinut evoluţia din perioada analizată a fost cea a telefoanelor mobile, românii preferând, cu precădere, smartphone-urile premium. În ambele cazuri, clienţii au optat, preponderent, pentru device-urile recent lansate de producători renumiţi pe plan internaţional, precum Apple, Samsung sau Huawei.
”Românii, ca şi ceilalţi consumatori europeni, vor să aibă branduri premium, la scurt timp de la lansarea pe piaţă. Din acest motiv, vrem ca în 2016 să ne mărim portofoliul şi cu alte branduri puternice la nivel internaţional, pentru a susţine evoluţia ascedentă a business-ului. Rezultatele din primele şase luni arată că principalele direcţii de dezvoltare trasate pentru acest an au avut efectul scontat, iar extinderea reţelei de magazine în franciză va consolida poziţia QuickMobile de cel mai mare specialist în tehnologie din România”, completează General Manager-ul QuickMobile.
Pentru a obţine creşteri pe toate liniile, compania a iniţiat, în luna iunie, un plan de extindere în franciză în mai multe oraşe mari din ţară, precum Sibiu, Ploieşti, Piteşti, Oradea, Craiova şi Târgu Mureş. Acest program va fi continuat şi anul viitor, planul vizând noi magazine în franciză şi în Braşov, Arad, Alba Iulia, Bacău, Galaţi, Focşani, Piatra Neamţ sau Buzău, dar şi în Bucureşti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro