Alexandrion Group, creştere cu 25% a cifrei de afaceri în primele 6 luni

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 24 septembrie 2018 209 afişări

Prima jumătate a anului 2018 a adus o creştere de 25% a cifrei de afaceri înregistrată de Alexandrion Group, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017.

Alexandrion Group, creştere cu 25% a cifrei de afaceri în primele 6 luni

Concret, aceasta înseamnă peste 5.245.000 de litri vânduţi doar în primele 6 luni ale acestui an, faţă de puţin peste 4.400.000 litri în aceeaşi perioadă din 2017.

„Această creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri nu face decât să reflecte rezultatele strategiei de dezvoltare pe termen lung a grupului. Astfel,  în prezent, întreaga companie se focusează pentru a deveni lider de piaţă pe zona de HoReCa Premium atât  pe spirtoase, dar şi pe vinuri.  În acest sens, una dintre mişcările strategice luate pentru atingerea obiectivelor Alexandrion Group se axeaxă pe împărţirea pe divizii a forţei de vânzări.” declara Răzvan Vasile, CEO Alexandrion Trading.

Pentru o implemetare adecvată, cele două divizii de vânzări vor fi conduse de doi profesionişti în domeniul băuturilor alcoolice. Astfel, Divizia de HoReCa Premium şi Business Developement din cadrul Alexandrion Trading, singura companie responsabilă pentru vânzarea, distribuţia şi comercializarea întregii game de produse deţinute de Alexandrion Group, dar şi pentru brandurile importate şi afacerea viniviticolă recent achiziţionată, va fi coordonată de către Nicolae Costea, cel care până de curând ocupa funcţia de director naţional de vânzări al grupului. 

Cu o experienţă de peste 18 ani în vânzări,  în coordonarea şi managementul operaţiunilor de magazin şi de teren, Nicolae Costea face parte din familia Alexandrion Group de peste 4 ani. Pe viitor, atribuţiile sale se vor concentra pe dezvoltarea oportunităţilor de business pentru compania noastră, în domeniul băuturilor, dar şi pe coordonarea operaţională şi strategică a diviziei, cu un obiectiv clar de a aduce compania pe primul loc în segmentul băuturilor spirtoase şi al vinurilor în zona HoReCa Premium.

Dizivizia de vânzări către comerţul tradiţional şi către formatele de Modern Trade este acum sub coordonarea lui Costin Alexandru Ghiţă, un profesionist cu o experienţă de peste 20 de ani în vânzări şi marketing.  Acesta vine să contribuie cu vasta sa expertiză în managemenetul vânzărilor de vinuri.  Înainte de a se alătura Alexandrion Group, Costin Alexandru Ghiţă a avut în subordine, timp de 14 ani, vânzările la nivel naţional ale uneia dintre cele mai mari companii producătoare de vin din România.  

Nicoale Costea şi Costin Alexandru Ghiţă vor fi coordonaţi de Răzvan Vasile, CEO-ul Alexandrion Trading, compania considerată “braţul” comercial al grupului în România.

Alexandrion Group este lider în producţia şi distribuţia de băuturi alcoolice din România. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti şi produse internaţionale.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.