Allianz, desemnat cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, evaluat la 12,1 mld. dolari

Autor: Roxana Rosu Postat la 18 octombrie 2019 53 afişări

Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, evaluat la 12,1 miliarde dolari, cu 12% mai mult decât în 2018, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanţă în domeniu.

Allianz, desemnat cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, evaluat la 12,1 mld. dolari

Allianz a devenit cel mai mai valoros brand din lume din industria asigurărilor, evaluat la 12,1 miliarde dolari, cu 12% mai mult decât în 2018, potrivit studiului Best Global Brands Report realizat anual de Interbrand, una dintre cele mai importante companii de consultanţă în domeniu.

În topul general, care include cele mai valoroase 100 de brand-uri din toate industriile, grupul german se află pe locul 43, în urcare cu şase poziţii faţă de ediţia precedentă. Clasamentul global este condus de Apple, Google, Amazon, Microsoft şi Coca Cola.

“Creşterea valorii reflectă un brand mai relevant, consistent la nivel global, produse şi servicii mai puţine, dar mai intuitive care direcţionează afacerea către zone cu cerere ridicată şi arii profitabile. Acesta este doar începutul. Ne vom strădui în continuare să devansăm nu doar brand-urile din industria asigurărilor, ci şi pe cele globale de top. Acesta este un element cheie în creşterea preferinţei pentru produsele şi serviciile noastre. Totodată, un nivel ridicat al indicatorului de recomandare din partea clienţilor noştri (NPS) ne va asigura că le oferim cea mai bună experienţă.”, a declarat Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer, Allianz.

Evaluarea Interbrand a luat în calcul trei criterii: situaţia financiară, strategia şi comportamentul în piaţă. Poziţionarea Allianz în acest top reflectă performanţa financiară puternică, perspectivele viitoare pozitive, puterea şi consistenţa brand-ului, precum şi rolul în creştere al brand-ului în decizia de achiziţie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
brand,
industrie,
allianz,
asigurari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.