Altex a furat startul Black Friday cu şase luni şi a înregistrat vânzări de 6,5 milioane de euro
Altex a lansat prima campanie Black Friday de primăvară, prilej cu care a înregistrat vânzări de peste 6,5 milioane de euro, mai ales pe seama reducerilor care au totalizat 1,5 milioane de euro.
În perioada 1-4 mai, aproximativ 350.000 de clienţi au vizitat magazinele Altex şi au cumpărat peste 98.000 de produse. Traficul total din cele 75 de magazine a atins un vârf de 24.000 de clienti pe ora, in cursul zilei de vineri. Cele mai scumpe produse achiziţionate au fost televizoarele LED curbate Samsung, cu diagonala de 163 de cm, în valoare de 18.299,90 lei / produs.
Traficul mediu pe site, în cele patru zile de reduceri a fost de peste 700.000 de vizitatori. Pentru prima oară, vânzările online au depăşit 20% din totalul vânzărilor înregistrate în campanie.Pentru a putea face faţă traficului din aceste patru zile, magazinele Altex au avut program normal şi peste 1.800 de angajatii au lucrat in perioada vacantei de 1 mai.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro