Anca şi Vlad Ţurcanu au lăsat domeniul financiar pentru un magazin mobil de haine unde aşteaptă 30 de corporatişti pe zi
„Ne-am dorit să ieşim din zona de confort şi să testăm cunoştinţele acumulate în multinaţionale în zona de IMM. Vrem să dezvoltăm mai departe businessul familiei. Mama Ancăi conduce un IMM (Elsima Conf SRL) în industria textilă de aproape 25 de ani, a păstrat o mare parte dintre clienţii cu care a pornit. Am vrut să venim cu un suflu nou în businessul existent“, a spus Vlad Ţurcanu.
El spune că pe piaţa din România conceptul de magazin mobil de haine este unul nou, iar modelul este preluat de la rulotele de la festivalurile de street food.
Rulota EMA T Concept va fi amplasată timp de două-trei zile pe săptămână în business park-urile Capitalei, în parcările acestora.
Până în prezent, rulota de haine a fost prezentă în aprilie 2019 în faţa birourilor Băncii Transilvania, iar în mai la Plaza România, pentru următoarele apariţii compania aşteptând confirmările. Pentru a amplasa rulota în faţa clădirilor de birouri, fondatorii companiei dau discounturi pentru angajaţii companiei sau merg pe modelul de barter, asigurând de exemplu ţinutele pentru angajatele din recepţie.
Hainele sunt produse în România, în fabrica familiei din Focşani.
„Fabrica este în Focşani şi linia principală de activitate este producţia în lohn/ semi-lohn pentru diverse branduri din Franţa, Italia şi Danemarca. La capacitate vorbim de aproximativ 120.000 bucăţi pe an“, a mai spus Vlad Ţurcanu.
Publicul ţintă este format din femeile angajate în corporaţii, iar stilul vestimentar al hainelor de sub brandul EMA T Concept este „smart business with a twist“, hainele putând fi purtate şi în afara programului de la birou.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro