Antreprenorii români se extind în franciză: Dragoş Petrescu atacă provincia cu Hanu’ Berarilor, iar Petru Chiriac se pregăteşte de primele parteneriate Il Passo
În urmă cu câţiva ani expansiunea în franciză era realizată în principal de către grupurile străine care atrăgeau astfel parteneri români care cunoşteau piaţa şi consumatorul. În ultimii ani acest model de dezvoltare a fost preluat şi de către antreprenorii locali care încearcă astfel să acopere zone geografice cheie şi să îşi majoreze businessul.
Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo sunt doar câteva dintre businessurile româneşti ai căror proprietari au decis să îşi dezvolte afacerile în franciză pe plan local pentru a acoperi astfel întreaga ţară. Dragoş Petrescu, cel mai important antreprenor din sectorul restaurantelor, iese în provincie cu Hanu’ Berarilor pe care vrea să îl dezvolte în franciză.
Un alt exemplu în acest sens este SaladBox, o reţea de restaurante cu servire rapidă, de tip fast-food, însă cu un meniu diferit de cel al reţelelor clasice din domeniu. Astfel, SaladBox vinde produse precum salate şi supe în cele peste 30 de unităţi pe care le deţine la nivel naţional. Dintre acestea 18 sunt în franciză.
„Fiindcă aveam rezultate bune în restaurantele pe care le operam noi, am decis să ne extindem în franciză. A fost doar o chestiune de transfer de know-how spre francizaţi astfel încât să poată şi ei să reproducă uşor aspecte deja testate şi perfecţionate în ceea ce priveşte operarea afacerii“, afirmă Dan Isai, CEO şi fondator SaladBox, un lanţ de restaurante de tip fast-food cu mâncare sănătoasă. El spune că franciza aduce un plus de valoare brandului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro