Anunţul făcut de Domo: Kim Koellner este noul CEO al Domo Retail

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 13 noiembrie 2013 750 afişări

Consiliul de Administraţie al Domo Retail l-a numit CEO pe Kim Koellner, începând cu 15 noiembrie. Koellner are peste 10 ani de experienţă în domeniul retail pe pieţele din Franţa, Germania şi România. Este de origine sud-coreană şi a urmat studiile în Germania şi Statele Unite

Anunţul făcut de Domo: Kim Koellner este noul CEO al Domo Retail

”Noua etapă din dezvoltarea Domo marchează trecerea de la o companie de familie la una de anvergură internaţională”, spune Koellner.

Noul CEO al Domo preia mandatul de la Dragoş Dinu, care a condus compania în perioada de tranziţie şi a coordonat reorganizarea şi eficientizarea proceselor interne creând premisele unei creşteri de aproape 15% a vânzărilor pe metru pătrat.

”Mi-am îndeplinit obiectivele mai rapid şi am ales să mă concentrez pe câteva proiecte personale. Noua echipă de la Domo este bine pregătită pentru competiţia intensă din domeniu şi mizează pe inovaţie şi serviciu orientat către client”, a spus Dragoş Dinu, fostul director general.

Koellner îşi propune dezvoltarea modelelor de retail, deoarece consumatorul are din ce în ce mai multă nevoie de un sprijin eficient, limpede şi captivant. Internetul şi comerţul digital vor constitui platforma pe care se va multiplica potenţialul comerţului clasic, al celui online şi al celui sprijinit de sistemul GSM.

Alături de echipa managerială Domo vor fi permanent prezenţi doi reprezentanţi ai acţionarilor: Mag. Eugen Petrov - Preşedintele Consiliului de Administratie – şi Sigmund Klein – consultant în cadrul Consiliului de Administraţie.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
domo,
retail,
ceo,
anunt
/actualitate/anuntul-facut-de-domo-kim-koellner-este-noul-ceo-al-domo-retail-11673749
11673749
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.