Apa Calipso a înregistrat o creştere de 25% în primul trimestru al anului curent şi se pregăteşte să lanseze sticla de 0,5 litri
Apa Calipso, unul dintre principalii producători de apă de izvor din România, a raportat o creştere a vânzărilor de 25% în primele trei luni ale lui 2018, faţa de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creşterea la trei luni vine pe fondul investiţiilor din anul 2017.
„Rezultatele sunt în linie cu obiectivele stabilite la începutul anului. Pe primele trei luni am vândut peste 50 de milioane litri de apă naturală de izvor”, afirmă Daciana Siderache, director general Apa Calipso.
Anul acesta, Apa Calipso lansează pe piaţă sticla de 0,5 litri. „Una dintre priorităţile noastre pentru acest an a fost lansarea sticlei Apa Calipso de 0,5 litri. Am reuşit să răspundem achizitorilor cu un produs de mare rulaj, după o investiţie de 300.000 de euro în extinderea capacităţii de producţie”, susţine Daciana Siderache. Începând de luna aceasta Apa Calipso de 0,5 litri ajunge la consumator prin intermediul magazinelor tradiţionale şi a hipermaketurilor.
Apa de izvor Calipso are un pH 8.0, similar cu cel al lichidelor din corpul uman. „Orice lichid îţi poate satisface setea, dar doar apa poate reface hidratarea organismului. Apa este un element esenţial în funcţionarea corectă şi sănătoasă a organismului, tocmai din acest motiv apa trebuie să fie naturală. Potrivit rezultatelor analizelor de laborator, apa naturală de izvor îmbuteliată de Calipso prezintă un nivel de nitriţi situat sub limita de detecţie a aparatelor de laborator şi un pH de 8.0, similar cu cel al lichidelor din corpul uman”, a subliniat Daciana Siderache, de profesie farmacist.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro