Aşa arată viitorul McDonald's: compania a prezentat noul său restaurant
Restaurantul McDonald's proaspăt renovat din inima New York-ului poate fi primul indiciu concret al planului de redresare a gigantului din industria fast-food, relatează Business Insider.
Localul, ce a fost redeschis săptămâna trecută, are un panou touch-screen "Create your taste", unde clientul îşi poate face propriul burger.
Metoda clasică cu angajatul în spatele tejghelei este încă prezentă, dar acum clienţii beneficiază de o nouă metodă de comandă. Cu ajutorul sistemului, clientul poate alege ce fel de paine, tipul de caşcaval sau ce legume vrea pentru a-şi face un burger unicat. Apoi clientul apasă pe un buton, iar un angajat McDonald's îi va aduce mâncarea.
Grupul american McDonald’s a vândut la sfârşitul lunii martie businessul din România catre un antreprenor rus.
Lanţul de tip fast-food, intrat pe piaţa locală cu un restaurant în zona Piaţa Unirii în 1995, este singurul nume străin de pe piaţa locală a restaurantelor care a venit direct, rivalii de la KFC, Pizza Hut şi Subway operându-şi afacerile în franciză. McDonald’s a mai aplicat acest model de business - intrare directă şi apoi transferul operaţiunilor către un francizat - pe mai multe pieţe din Europa de Est, precum Republica Moldova (businessul a fost preluat de omul de afaceri Ilie Năstase), Bulgaria, Georgia sau Azerbaidjan.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro