Asociaţii din turism: Primăria Capitalei cheltuieşte ineficient banii publici pentru promovare
Autorităţile din Bucureşti cheltuiesc ineficient banii publici pentru "aşa-zisa promovare turistică", făcută fără profesionişti, semnând un parteneriat pentru promovarea Bucureştiului cu un ONG recent înfiinţat.
"Operatorii de turism din Bucureşti, agenţii de turism si hotelierii, au luat la cunoştinţă din presa centrală despre iniţiativa Consiliului Local al Municipiului Bucureşti de a încheia un parteneriat pentru promovarea destinaţiei turistice Bucureşti cu un ONG recent înfiinţat, precum şi de intenţia Primariei Capitalei de a aloca sume importante de bani pentru elaborarea unui slogan şi imn al Bucureştiului", se arată într-un comunicat transmis MEDIAFAX de câteva asociaţii, printre care Federaţia Industriei Hoteliere din România (FIHR) şi ANAT.
Patronatele susţin că în ultimii şapte ani au încercat să pună bazele promovării Bucureştiului prin intermediul unei Asociaţii de Promovare şi Dezvoltare Turistică a Municipiului Bucureşti, după modelul entităţilor similare din toate capitalele europene.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro