Austral a avut afaceri de 16 milioane de euro în 2016
Grupul Austral, business cu capital românesc şi unul dintre principalii jucători de pe piaţa produselor office, anunţă că anul trecut, cifra de afaceri înregistrată la finalul anului trecut a fost de 16 milioane euro, în creştere faţă de 2015 (15 mil.euro). Rezultatul se datorează îmbunătăţirii sistemelor de lucru interne, prin folosirea unui nou sistem de gestiune a afacerii şi eforturi concentrate pe implementarea unor noi procese de lucru.
Tot în 2016, Austral Trade şi-a dezvoltat un sistem optimizat de vânzări directe online, prin canalul www.austral.ro. O altă noutate a anului 2016 a fost adresarea ofertei şi către utilizatorii individuali (publicul larg), inclusiv desfăşurarea unor campanii direcţionate exclusiv către aceştia.
“2016 a fost, pentru Austral, începutul unui proces de optimizare pe care îl continuăm în 2017. Ne-am îmbunătăţit o parte dintre procesele de lucru interne, bazându-ne pe piloni noi, mai performanţi, iar rezultatele s-au văzut deja pe parcursul primului an”, spune Mihai Georgescu, CEO-ul Austral.
Îmbunătăţirea fluxurilor interne vine după ce în 2015, Austral Trade a devenit partener oficial al Office Depot - unul dintre liderii globali în furnizarea de produse şi soluţii pentru birou. “Statutul de partener unic în România al Office Depot ne-a permis să avem acces direct la experienţă globală şi bune practici în industrie şi a reprezentat un pas important atât în poziţionarea noastră pe piaţă locală, cât şi pentru dezvoltarea companiei pe termen lung”, consideră Mihai Georgescu.
Pentru 2017, proiectele principale ale companiei sunt legate de extinderea portofoliului de produse cu categorii noi (scule electrice şi unelte), respectiv adăugarea de noi branduri şi tipuri de produse în categoriile Imagine&identitate, Produse administrative şi de curăţenie.
În prezent, structura vânzărilor Austral Trade se bazează în proporţie de 90% pe achiziţii corporate (companii), realizate prin intermediul catalogului şi cu suport din partea echipei de vânzări.
Ca obiectiv pe termen mediu, compania îşi propune să crească ponderea comenzilor online, unde clienţii pot avea acces în timp real la istoricul lor de achiziţii - ceea ce, apreciază Mihai Georgescu, “poate fi un instrument de lucru util pentru companii în procesele lor interne de evaluare a volumelor şi programare a bugetelor”.
Pentru 2017, grupul Austral şi-a propus o creştere de 12% a cifrei de afaceri şi continuarea optimizării rezultatelor din punct de vedere al profitabilităţii.
Business cu capital 100% românesc, grupul Austral cuprinde companiile Austral Trade, unul din principalii furnizori locali de produse şi soluţii destinate biroului, respectiv Scribant Distribution, reprezentant autorizat şi importator de instrumente de scris Schneider GmbH în România.
În cei 23 de ani de activitate, Austral a ajuns să distribuie în România peste 5000 de produse de birotică-papetărie, are 140 de angajaţi, este prezent cu echipe de vânzări în 17 oraşe din România şi îşi desfăşoară operaţiunile folosind resurse logistice proprii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro