Autovit.ro: 20% din bugetele lunare de promovare merg pe Facebook
Autovit.ro cheltuie lunar pentru promovarea online in jur de 2.000-3.000 de euro, din care 20% sunt cheltuieli directionate pentru reclamele de pe reteaua de socializare Facebook.
"Pe langa Facebook, mai facem publicitate cu Google AdWords si cu bannere publicate pe internet", explica Stefan Radu, directorul de marketing al Autovit.ro. n total, cheltuielile se ridica la cel mult 3.000 de euro pe luna, bani care nu includ si campaniile ample, desfasurate pe o perioada mai lunga de timp.
Compania a inceput sa se promoveze pe Facebook in septembrie anul trecut, cand pagina Autovit.ro numara 120 de fani, cifra care a ajuns la 4.500 in urma unui concurs, practic oameni pasionati de masini sau potetiali vanzatori si cumparatori. "Incercam sa construim o comunitate pe paginile retelei sociale", spune Radu.
Recent, Autovit.ro a demarat si o campanie mai ampla pe Facebook, care se va derula pe tot parcursul anului si care ar trebui sa creasca numarul fanilor cu cel putin 15%. "Este practic o campanie de suport. Nu ne asteptam la vanzari mai mari sau la dublarea traficului pe site de pe urma ei", explica {tefan Radu.
Autovit.ro este siteul de anunturi auto detinut de grupul sud-african Naspers.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro