Avalanşă de clienţi noi la Dacia (FOTO)
Dacia este marca de cucerire a Grupului Renault, declaraţie a oficialilor susţinută de datele companiei potrivit cărora 97% dintre cei care achiziţionează un automobil fabricat la Mioveni, sau mai nou la Tanger, sunt la primul automobil al constructorului. Restul de 3% reprezintă clienţi care au mai deţinut înainte un automobil Dacia.
În plus, acum Dacia are o gamă care include un nou monovolum, Lodgy, un vehicul recreaţional, Dokker, şi versiunea utilitară a acestuia - Dokker Van, pe lângă noile generaţii ale Logan, Sandero şi Sandero Stepway.
Jean-Christophe Kugler, preşedintele Dacia şi şeful Renault pentru regiunea Euromed, care include Africa de Nord şi Europa de Est, a subliniat că următoarea piaţă unde se va impune marca Dacia este Marea Britanie, unde vor fi comercializate modelele Sandero produse la Mioveni şi Duster asamblate în India. Pe de altă parte, pe piaţa locală, ca şi în Vest, Dacia concurează la preţ cu maşinile la mâna a doua.
"Dacia este o alternativă la maşinile second-hand oriunde în Europa. Românii sunt liberi să achiziţioneze ce maşină îşi doresc", a spus Thomas Dubruel, directorul comercial al mărcii.
Pe de altă parte, Stephen Norman, senior vicepresident, global marketing al Grupului Renault, declara în cadrul Salonului Auto de la Paris că Dacia are un potenţial foarte ridicat în Marea Britanie în ceea ce priveşte volumele, în condiţiile în care în Regatul Unit vânzări mari au fost înregistrate în trecut atât de Lada, cât şi de Skoda.
Înmatriculările de autoturisme Dacia la nivel european au scăzut cu 3,2% în primele zece luni ale acestui an, la aproape 200.700 de maşini, potrivit statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), scăderea fiind mai mică decât cea de 6,9% a pieţei europene. Astfel, cota de piaţă a Dacia la nivel european a crescut de la 1,8% în primele zece luni ale anului trecut la 1,9% în intervalul ianuarie-octombrie din acest an.
Pe de altă parte, la nivelul lunii octombrie înmatriculările Dacia în Europa au scăzut cu 7,1% la 21.500 de maşini, în condiţiile în care octombrie este ultima lună "de viaţă" la nivel european a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway din generaţia anterioară. La nivelul pieţei vest-europene Dacia a înregistrat un declin mai mic, de 1,5% la zece luni, respectiv 3,5% în octombrie, cota de piaţă crescând la 1,7% în acest an, faţă de 1,6% anul trecut.
În ceea ce priveşte piaţa locală, România este pe locul 17 în rândul pieţelor europene ca număr de maşini înmatriculate în primele zece luni ale acestui an, cu 56.000 de autoturisme. Mai mult, piaţa locală este în continuare în top 10 al celor mai mari scăderi la nivel european, clasându-se pe locul şapte cu o scădere de 12% în intervalul ianuarie-octombrie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro