Bancpost testează din nou piaţa creditelor de consum
Bancpost lansează un nou produs de creditare, "Creditul Nume Prenume" - credit de consum, pentru nevoi personale, nenominalizate. Produsul încorporează un nivel de personalizare care ţine cont de profilul clientului şi de informaţiile privind istoria sa de credit, aşa cum apare aceasta la Biroul de Credit.
"Creditul Nume Prenume" implică o sumă cuprinsă între 500 şi 10.000 de euro (1.500 - 40.000 de lei), o perioadă între 1 an şi până la 5 ani şi o ofertă de preţ personalizată conform profilului financiar al clientului. Dobânda anuală variabilă este de între 9,5% şi 13,9% (ROBOR la 3 luni plus marjă fixă) pentru creditul în lei, respectiv între 9% şi 12% pentru creditul în lei. De exemplu, pentru un credit de 15.000 lei pe 5 ani, dobânda variabilă este de 10,9%, comisionul de administrare lunar 0,41%, rata lunară este de 387 lei, iar suma totală de rambursat este de 21.566 lei (DAE 17%).
"Recunoaşterea individuală a fiecărui client trebuie integrată nu numai la nivelul relaţionării cu clientul în unităţile băncii, ci şi în arhitectura produselor. Noul produs furnizează această recunoaştere şi cred că astfel facem un pas înainte către maturizarea pieţei creditului în România. A merge înainte în această piaţă înseamnă a pune preţ pe istoricul de plată al clientului în sistemul bancar şi pe relaţia acestuia cu banca", a declarat George Georgakopoulos, vicepreşedinte executiv Bancpost.
Beneficiarii sunt persoane fizice rezidente în România, cu vârsta între 23 şi 65 de ani, care pot face dovada că realizează venituri constante şi nu au debite sau alte obligaţii neachitate la scadenţă către bancă.
Bancpost, controlată de grupul elen EFG Eurobank, era la finele anului trecut a zecea bancă din România, cu active de 12,2 mld. lei şi o cotă de piaţă de 3,47%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană