Bibiana Stanciulov, proprietar { Sonimpex Topoloveni }
„Cea mai importantă regulă după care mă ghidez se referă la acurateţea afacerii, corectitudinea faţă de cei care lucrează împreună cu noi.”
• Bibiana Stanciulov este directorul general al companiei Sonimpex Serv Com, care produce marca „Magiun de prune de Topoloveni“ din Argeş.
• A intrat în mediul de afaceri în anul 1993, reţeta succesului, fiind, potrivit unui interviu acordat anterior revistei Business Magazin, „oamenii de calitate, compoziţia magiunului şi banii pentru utilaje şi producţie”.
• Corectitudinea, cinstea, calitatea, nevoile persoanelor alături de care lucrează primează faţă de cele personale; şi-a propus să construiască un brand pe care să îl lase moştenire fiicei sale, implicată şi ea în afacere.
• Consideră că este deosebit de important ca rezultatele muncii să nu mintă consumatorul.
• Este de părere că onestitatea şi independenţa absolută faţă de zona politică sunt ingredientele reuşitei în mediul de afaceri din România.
• Îi sfătuieşte pe tinerii antreprenori să îşi pună amprenta personală pe ceea ce îşi doresc să facă.
• Afacerile de familie sunt, din punctul ei de vedere, viitorul în lumea antreprenoriatului şi le descrie pe acestea drept o „chezăşie a reuşitei”.
Cifră de afaceri (2018): 4,8 mil. lei
Număr de angajaţi: cca 30
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro