Biscuiţii Eugenia se vând pe Amazon
Eugenia, marca de de biscuiţi sandviş produs de Dobrogea Grup, a intrat în oferta de produse a Amazon, unul dintre cei mai mari retaileri online din lume. Astfel, Eugenia poate fi acum achiziţionată online, din orice colţ al lumii, livrările fiind onorate la o zi de la plasarea comenzii.
“Românii au o relaţie specială cu brandul Eugenia. Pentru mulţi, înseamnă gustul copilăriei, al anilor de studenţie sau, dacă nu mai locuiesc în România, înseamnă ideea de acasă”, au declarat reprezentanţii companiei.
Dobrogea Grup vinde pe pieţele externe încă din anul 2007, ţările cu cele mai mari comenzi fiind Spania, Italia, Marea Britanie, SUA, Canada şi Germania, acolo unde, de altfel, se regăsesc şi cele mai extinse comunităţi de români. În acest moment, aproximativ 9% din producţia anuală de Eugenia merge către export.
Planurile companiei pentru 2015 vizează extinderea activităţilor de export. Eugenia este marca proprie înregistrată a Dobrogea Group, cu o tradiţie de peste 60 de ani în fabricaţie. În acest moment, pe piaţă sunt disponibile şase sortimente: Eugenia Original, Eugenia cu cremă de vanilie, Eugenia cu cremă de cacao, Eugenia cu cremă de lămâie, Eugenia Junior cu lapte şi miere, Eugenia Dark cu cremă de cacao.
Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc, cu un portofoliu de peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificaţie-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun şi biscuiţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro