BLACK FRIDAY 2014: eMAG a vândut 29 de autoturisme şi 200.000 de produse în primele 2 ore de la startul Black Friday
În primele 4 minute, au fost vândute 100 de produse pe secundă. La momentul în care s-a dat startul Black Friday, pe site-ul eMAG erau 100.000 de vizitatori. 20% din stocurile disponibile de Black Friday au fost epuizate în prima oră de la lansarea campaniei. În primele 30 de minute s-au vândut 50.000 de produse.
Viteza de vânzare: În primele 5 minute s-au epuizat stocurile pentru PS4, iPhone 5S, laptop Acer la 499 de lei, Toshiba 80cm HD la 499 de lei, iPad Mini la 699 de lei.
Conform reprezantanîilor companiei, produse vedetă la vânzare au fost: telefoane mobile, laptopuri, produse pentru copii, parfumuri. “Categoria gadget a mers foarte bine: de exemplu am epuizat ceas gadget Ceas Samsung Galaxy Gear Fit la 299 de lei”, se arată într-un comunicat al companiei.
eMAG are în ofertă şi 1.200 de tichete pentru carburanti, în valoare totală de 240.000 de lei.
În primele două ore au fost vândute 29 de autorturisme. Primele autoturisme comandate: Ford Kuga, Fiat 500 şi Ford Focus.
„Cu siguranţă, este cel mai tare Black Friday din istoria eMAG, şi este doar începutul celei mai aşteptate zile din an pentru consumatori”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
eMAG a lansat, în 2011, conceptul de Black Friday pe piaţa din România şi organizează evenimentul celor mai mari reduceri din an pe parcursul unei singure zile.
eMAG este cel mai mare magazin online din regiune şi unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. Echipa eMAG este formată din aproximativ 1.000 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro