Blackberry, fostul rege al comunicaţiilor business, se luptă pentru supravieţuire
Compania canadiană Research in Motion va prezenta astăzi două noi smartphone-uri care rulează pe noua sa platformă software Blackberry 10 - lansare de al cărui succes va depinde în mod direct supravieţuirea fostului rege al comunicaţiilor din mediul de business, scrie Wall Street Journal, care notează că eforturile uriaşe ale companiei de a reveni după mai multe eşecuri în prim-planul industriei nu vor fi deloc uşoare.
Compania canadiană Research in Motion va prezenta astăzi două noi smartphone-uri care rulează pe noua sa platformă software Blackberry 10 - lansare de al cărui succes va depinde în mod direct supravieţuirea fostului rege al comunicaţiilor din mediul de business, scrie Wall Street Journal, care notează că eforturile uriaşe ale companiei de a reveni după mai multe eşecuri în prim-planul industriei nu vor fi deloc uşoare. Pe de o parte companiile nu mai sunt ca în trecut - adică înainte de lansarea iPhone şi explozia Google Android - cele care dictează ce smartphone au angajaţii în buzunare. În 2007 circa 70% din clienţii Blackberry erau din mediul de business, în timp ce acum ponderea lor a scăzut la circa 20%. Iar Blackberry nu a strălucit în ultimii ani, când a fost vorba de a-şi atrage clienţi din consumer, segment dominat de Apple şi Samsung. Eforturile gigantice ale companiei de a veni cu un produs pe placul consumatorilor au fost conduse de Thorsten Heins, CEO care s-a zbătut după revenirea din ianuarie 2012 să pună firma pe picioare: a angajat oameni noi la vânzări şi marketing, a eficientizat operaţiunile şi este acum gata să prezinte noi telefoane şi o nouă platformă software.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro