"Blind date" cu o carte, metodă inventivă a unei librării de a-şi creşte vânzările
Se spune că nu ar trebui să judeci o carte după copertă - iar un comerciant din Australia s-a gândit să pună în aplicare acest concept.
Librăria vinde cărţi ambalate în hârtie, sub îndemnul "mergi la o întâlnire oarbă cu o carte". Pe ambalaj curioşii pot găsi doar câteva detalii, precum genul literar de care aparţine manuscrisul sau perioada în care a fost scris.
"Foarte mulţi oameni intră în magazinele noastre fără să ştie exact ce vor să cumpere, rugându-ne să le recomandăm ceva", povesteşte Ryan, un angajat al Elizabeth's Bookshop. "Ne-am gândit că ar fi o idee interesantă, cel puţin pentru clienţi, să poată cumpăra o carte fără să ştie exact ce cumpără. Iar ideea a avut mai mult succes decât ne-am fi aşteptat."
Au fost însă şi clienţi care au considerat că aceasta este doar o metodă de a scăpa de cărţile care nu se vindeau, însă proprietarii dau asigurări că toate cărţile sunt de calitate şi cunoscute publicului larg.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro