BRD reia proiectul agenţiilor de tip self banking cu program non-stop
BRD-SocGen, care continua să opereze o reţea de peste 900 de unităţi la sfârşitul anului trecut, s-a hotărât să revadă proiectul agenţiilor dedicate integral tranzacţiilor automatizate de tip self banking şi se pregăteşte să deschidă o astfel de unitate în centrul Bucureştiului, la Piaţa Rosetti, sub brandul BRD 24h.
BRD-SocGen, care continua să opereze o reţea de peste 900 de unităţi la sfârşitul anului trecut, s-a hotărât să revadă proiectul agenţiilor dedicate integral tranzacţiilor automatizate de tip self banking şi se pregăteşte să deschidă o astfel de unitate în centrul Bucureştiului, la Piaţa Rosetti, sub brandul BRD 24h. Francezii au tatonat pentru prima dată acest model de agenţie în care maşinile înlocuiesc ghişeele clasice spre finalul lui 2005 în plină campanie de extindere a reţelei de retail, însă proiectul nu a avansat, rămânând numai o astfel de unitate lângă Piaţa Victoriei. La un moment dat a mai apărut una la Iaşi. Acum proiectul a fost revăzut şi s-ar putea extinde, oficialii băncii anunţând recent ca orientare strategică pentru acest an realizarea de investiţii selective în dezvoltarea comercială. Unitatea BRD 24h are ca piesă principală „robotul“ destinat plăţilor şi alimentării cardurilor, alături de automatul de schimb valutar, bancomatul clasic şi un terminal de conectare la serviciul de internet banking. Pe fondul presiunilor pentru reducerea costurilor de personal, BCR a lansat în toamna anului trecut un plan agresiv de extindere a modelului self banking, achiziţionând 400 de maşini multifuncţionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro