Brico Depôt România începe procesul de integrare şi consolidare după achiziţia Praktiker
Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de amenajări interioare, anunţă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din România, vizând o acoperire naţională prin oferta combinată de produse disponibile offline şi online.
Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de amenajări interioare, anunţă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din România, vizând o acoperire naţională prin oferta combinată de produse disponibile offline şi online.
Procesul de integrare va fi de durată şi va fi implementat în mai multe etape. Prima etapă a acestui proces constă în adaptarea şi optimizarea activităţii operaţionale a portofoliului actual de magazine, cu scopul de a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor, inclusiv prin implementarea unor soluţii IT care să susţină obiectivele de business ale companiei. Astfel, clienţii îşi vor putea face cumpărăturile din magazine mai bine organizate, cu stocuri adaptate cererii şi vor avea acces la game noi de produse. Achiziţia Praktiker continuă demersul grupului Kingfisher de a transforma piaţa de amenajare a locuinţei din România prin extinderea la nivel naţional.
Adela Smeu, CEO Brico Depôt România, a declarat: „Avem încredere că prin aceste schimbări vom putea satisface mai bine nevoile clienţilor noştri, care vor avea acces la noi game de produse Kingfisher în magazine mai bine organizate. Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, să facem oferta noastră disponibilă oricărui client din România, indiferent unde locuieşte, atât prin reţeaua de magazine fizice, cât şi printr-o platformă de vânzări online.”
Procesul de integrare Praktiker în grupul Kingfisher implică, de asemenea, optimizarea proceselor companiei pentru a obţine o creştere a eficienţei în viitor. În urma unei analize atente, planul de integrare include şi închiderea a trei magazine Praktiker în acest an, până la sfârşitul lunii mai, respectiv Bacău, Ploieşti şi Focşani. Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport şi integrare a cât mai multor angajaţi în reţeaua de magazine existentă.
În 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operaţională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienţei operaţionale, în toate ţările în care funcţionează brandurile Kingfisher.
Brico Depôt România se aliniază astfel strategiei Kingfisher şi va continua să investească în toate magazinele pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor. Pentru clienţii din România, beneficiile strategiei Kingfisher vor însemna, în primul rând, game de produse mai bune, la preţuri mai bune, în magazine mai bine organizate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro