British American Tobacco deschide în România primul magazin dedicat noului produs glo

Autor: Florin Casota Postat la 21 decembrie 2017 317 afişări

British American Tobacco (BAT) a deschis primul magazin glo din România şi al cincilea din lume în cadrul Băneasa Shopping City din Bucureşti. glo™ este cel mai nou produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulţi, lansat de BAT pe piaţa din România la începutul lunii decembrie.

“Magazinul glo din Băneasa ne oferă ocazia de a le prezenta consumatorilor noştri adulţi felul în care simplitatea şi inovaţia se regăsesc în toate caracteristicile produsului şi de a le răspunde întrebărilor privind cel mai nou produs de pe piaţă cu potenţial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Director de Marketing al Ariei Europa Centrală şi de Sud în cadrul British American Tobacco.

Magazinul glo ocupă o suprafaţă de circa 100 m2, iar designul a fost realizat de Arhitectul Mario Kuibuş şi biroul de arhitectură RE-ACT NOW

Magazinul glo din Băneasa Shopping City îi întâmpină pe consumatorii adulţi cu 3 categorii de produse: dispozitivul glo™ în cele 5 nuanţe disponibile în prezent: Silver, Gold, Blue, Black şi Pink; consumabile din tutun Kent Neostiks™ în 3 arome diferite: BLUE (tobacco), YELLOW (citrice) şi GREEN (mentol); accesorii precum huse pentru protecţia dispozitivului (în 3 culori diferite – Orange, White şi Space Gray), cabluri de încărcare şi periuţe de curăţare.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.