CA al SRTv: Publicitatea la TVR se va vinde printr-o regie proprie
Consiliul de Administraţie al Societăţii Române de Televiziune (SRTv) a decis, joi, înfiinţarea unei societăţi comerciale cu capital format 100% din active TVR care să se ocupe de vânzarea spaţiului publicitar al Televiziunii Române, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
În acest sens, Consiliul de Administraţie a decis anularea procedurii de licitaţie pentru achiziţionarea serviciilor de gestionare şi vânzare a spaţiului publicitar al Televiziunii Române şi crearea unei comisii care să pregătească un proiect în vederea înfiinţării unei regii cu capital 100% TVR.
"European Broadcasting Union (EBU) recomandă, de altfel, vânzarea spaţiului de publicitate prin intermediul unei regii proprii, care să funcţioneze autonom, după regulile pieţei. Multe dintre televiziunile publice din Europa, precum cele din Italia, Austria, Germania sau Belgia, au regii proprii de vânzare a spaţiului de publicitate", se spune în comunicatul TVR.
Potrivit sursei citate, din octombrie 2011, de vânzarea spaţiului de publicitate se ocupă Direcţia de Marketing şi Vânzări a TVR, după ce, pe 27 septembrie 2011, Consiliul de Administraţie al TVR a decis renunţarea la contractul cu regia Splendid Media.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro