Călătoriile la Business Class, mărul discordiei în industria aviatică: Directorul executiv de la Wizz Air dă vina pe business class pentru scandalul emisiilor de carbon
Potrivit Bloomberg, Wizz Air, compania aeriană low-cost cu cea mai rapidă creştere din Europa, a pornit o dispută cu companiile full-service pe tema emisiilor de carbon, declarând că rezistenţa acestora cu privire la scăderea preţurilor pentru zborurile la business class reprezintă principala problemă a industriei pe care o semnalează campaniile de mediu.
„Companiile aeriane precum Deutsche Lufthansa îşi pun baza în zborurile corporate, zboruri ce implică emisii de CO2 cu mult peste medie, iar avioanele folosite sunt vechi şi uzate”, a declarat Jozsef Varandi, directorul executiv de la Wizz Air.
Şeful companiei Deutsche Lufthansa, Carsten Spohr, a declarat la rândul său că zborurile low-cost sunt iresponsabile din punct de vedere ecologic şi fac din aviaţie o ţintă sigură a criticilor.
„Vorbeşte numai prostii. Modelul companiilor high-cost se bazează pe transportul a cât mai multe persoane la business class, iar prin simplul fapt că transporţi din ce în ce mai mulţi oameni deodată nu poate decât să dăuneze mediului”, a declarat Varandi.
Wizz Air emite 50 de grame de carbon pentru fiecare pasager, în comparaţie cu 90 de grame, cât emite o companie full-service, după spusele lui Varadi, care a mai spus că vrea să tragă un semnal de alarmă în industria transportului aerian într-un moment în care înclinaţia ţărilor în curs de dezvoltare spre zbururi mai ieftine scoate la iveală „aroganţa Europei de Vest”. Varadi a mai declarat că oamenii din Vest zboară de cel puţin cinci ori mai mult decât cei din Estul continentului.
Citiţi mai multe pe www.zf.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro