Cap compas China
Compania germana Metro va investi 600 de milioane de euro pe piata chineza, unde intentioneaza sa construiasca 10 magazine pana in 2005 si inca 30 in urmatorii patru ani. Decizia firmei este motivata de liberalizarea, luna viitoare, a comertului cu bunuri de consum in China.
Compania germana Metro va investi 600 de milioane de euro pe piata chineza, unde intentioneaza sa construiasca 10 magazine pana in 2005 si inca 30 in urmatorii patru ani. Decizia firmei este motivata de liberalizarea, luna viitoare, a comertului cu bunuri de consum in China. Perspectiva a atras deja interesul a numeroase lanturi occidentale de magazine, intre care Tesco, Carrefour sau Wal-Mart, care si-au anuntat si ele intentia de a-si extinde activitatea in China. In acelasi timp, si marii producatorii mondiali de autovehicule se orienteaza spre piata chineza. Grupul germano-american DaimlerChrysler va incepe in 2005 sa produca automobile Mercedes-Benz intr-o uzina de langa Beijing, iar din 2006 va fabrica utilitare tip Mercedes Sprinter si Viano/Vito la uzina din Fuzhou, in colaborare cu companii chineze. Cele doua proiecte vor implica investitii totale de 1,5 miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro