Care este meseria spre care au cea mai mare înclinaţie tinerii din generaţia Z
Potrivit Mădălinei Bălan, managing partner al firmei de consultanţă în resurse umane Hart Consulting, mulţi membri ai Generaţiei Z (persoane născute între anii 1995-2010) trăiesc acut visul antreprenoriatului şi îşi doresc propria afacere.
„Unii chiar încep de foarte devreme să experimenteze acest statut, ceea ce este bine pentru că pot pune în practică abilităţi ce le vor fi utile şi pe viitor, inclusiv în formula în care se vor angaja sau în viaţa lor în general (de exemplu, managementul financiar, comunicarea eficientă cu ceilalţi, planificarea, rezilienţa etc).”
Zona antreprenoriatului social este cea mai atractivă pentru aceştia, adaugă ea, alte sectoare de interes fiind: tehnologia, zona de cercetare, biotehnologia. „Din păcate o parte dintre aceştia plecând spre ţări unde educaţia şi apoi piaţa forţei de muncă în aceste industrii complexe sunt mai atractive.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro