Aeroportul Otopeni, în top 5 CELE MAI PROASTE din LUME. Ne lăudăm cu numărul record de pasageri, dar aglomeraţia de aici ne plasează aproape pe aceeaşi poziţie cu aeroportul din Kuweit
Cozi interminabile, toalete murdare, întârzieri şi anulări ale zborurilor sunt câteva dintre numeroasele probleme cu care milioane de clienţi ai companiilor aeriene se confruntă zilnic.
1. Hamad International Airport, Qatar (DOH)
2. Tokyo International Airport, Japonia (HND)
3. Athens International Airport, Grecia (ATH)
4. Afonso Pena International Airport, Brazilia (CWB)
5. Gdansk Lech Wałęsa Airport, Polonia (GDN)
6. Sheremetyevo International Airport, Rusia (SVO)
7. Changi Airport Singapore, Singapore (SIN)
8. Rajiv Gandhi International Airport, India (HYD)
9. Tenerife North Airport, Spania (TFN)
10. Viracopos/Campinas International Airport, Brazilia (VCP)
Congestiile continuă să fie cea mai mare problemă de care se lovesc aeroporturile. Această industrie se confruntă cu o creştere rapidă a turismului global. Organizaţia Mondială de Turism estimează că sosirile internaţionale au crescut cu 6%, până la 1,4 miliarde în 2018. „Unele aeroporturi se extind rapid, dar este încă o problemă majoră pentru majoritatea, în special în timpul orelor de vârf", spune Zillmer. Care sunt însă aeroporturile care au ocupat ultimele locuri în clasamentul AirHelp?
Top zece cele mai proaste aeroporturi din 2019
123. London Gatwick Airport, Regatul Unit (LGW)
124. Billy Bishop Toronto City Airport, Canada (YTZ)
125. Porto Airport, Portugalia (OPO)
126. Paris Orly Airport, Franţa (ORY)
127. Manchester Airport, Regatul Unit (MAN)
128. Malta International Airport, Malta (MLA)
129. Henri Coanda International Airport, România (OTP)
130. Eindhoven Airport, Olanda (EIN)
131. Kuwait International Airport, Kuwait (KWI)
132. Lisbon Portela Airport, Portugalia (LIS)
AirHelp a evaluat şi 72 de companii aeriene prin performanţa la timp, calitatea serviciilor şi procesarea reclamaţiilor, fiecare dintre acestea cântărind în mod egal. Pentru al doilea an consecutiv, Qatar Airways s-a clasat pe primul loc în topul companiilor aeriene, urmat de American Airlines, Aeromexico, SAS Scandinavian Airlines şi Qantas. În partea de jos a listei au rămas Ryanair, Korean Air, Kuwait Airways şi companiile britanice EasyJet şi Thomas Cook Airlines. Condiţiile mai bune ale vremii au condus la mai puţine întreruperi ale zborurilor în 2018, spune Zillmer, îmbunătăţind performanţa la timp pretutindeni.
O zonă în care Henrik Zillmer, directorul executiv al AirHelp spune că multe companii aeriene trebuie să-şi îmbunătăţească operaţiunile este cea a reclamaţiilor. În loc să anuleze un zbor, de îndată ce este clar că un avion nu va putea zbura, multe companii forţează pasagerii să aştepte la aeroport în timpul întârzierilor lungi ale zborului.
Cele mai bune zece linii aeriene din 2019:
1. Qatar Airways (care a obţinut un punctaj de 84% la performanţa timpului)
2. American Airlines (75%)
3. Aeromexico (78%)
4. SAS Scandinavian Airlines (73%)
5. Qantas (79%)
6. LATAM Airlines (77%)
7. WestJet (74%
8. Luxair (78%)
9. Austrian Airlines (71%)
10. Emirates (75%)
Cele mai proaste zece companii aeriene din 2019:
63. Adria Airways (67%)
64. Aerolineas Argentinas (80%)
65. Transavia (62%)
66. Laudamotion (51%)
67. Norwegian (70%)
68. Ryanair (65%)
69. Korean Air (69%)
70. Kuwait Airways (42%)
71. EasyJet (67%)
72. Thomas Cook Airlines (57%)
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro