Cargus creşte cu 30% în prima jumătate a anului
Compania de curierat Cargus a înregistrat o creştere de 30% a livrărilor în prima jumătate a anului 2013, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Evoluţia companiei este datorată parţial expansiunii continue a sectorului de comerţ electronic din România, oferind companiei de curierat volume cu 50% mai mari din livrări generate de comerţul online.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului 2013, compania se aşteaptă la o creştere semnificativă a volumelor în lunile noiembrie şi decembrie, în special datorită faptului că Black Friday devine, cu fiecare an, tot mai populară în România.
“Luna decembrie a anului trecut a fost cea mai bună din istoria Cargus, însă ne aşteptăm ca această iarnă să o depăşească. Cea mai aglomerată perioadă a anului începe o dată cu luna noiembrie, cu Black Friday, şi continuă pe parcursul sărbătorilor de iarnă. Ne aşteptăm la o creştere cu aproximativ 50% faţă de anul trecut“, a explicat Gian Sharp, CEO Cargus.
Cargus International SA este una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de curierat intern din România. Fondată în 1991, Cargus a fost prima companie de curierat din România, iar în prezent deţine şi utilizează singura reţea naţională de centre şi depozite şi o flotă de peste 700 de vehicule de curierat. Cargus are peste 1.000 de profesionişti în curierat şi a avut vânzări de peste 20 de milioane de euro în 2012.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro