Cargus va investi 4 milioane euro în acest an, din care 3,2 milioane euro în flota auto
Compania de curierat intern Cargus International va investi în acest an patru milioane de euro, din care 3,2 milioane de euro în reînnoirea flotei, şi a lansat un nou logo, urmând ca acesta să fie folosit pe toate vehiculele şi produsele Cargus până la finele acestui an.
"Din punct de vedere vizual, noul logo Cargus exprimă procesul rapid de evoluţie prin care compania a trecut în ultimele luni. Am ales să păstrăm «alergătorul» pentru că a reprezentat valorile Cargus din 2004, însă o actualizare era necesară, pentru a simboliza evoluţia noastră", a declarat directorul comercial al Cargus, Nadia Homoc, într-un comunicat.
Directorul general al companiei, Gian Sharp, spune că schimbările efectuate de companie sunt necesare pentru o creştere susţinută, peste cea a pieţei de curierat intern.
"Suntem martorii unei creşteri impresionante a pieţei de curierat, în special mulţumită evoluţiei comerţului electronic, şi vrem să ne asigurăm că profităm de acest moment", a spus Sharp.
Pe lângă cele 3,2 milioane de euro investite în flota de vehicule a companiei, alte 500.000 de euro au fost utilizate pentru îmbunătăţirea infrastructurii IT şi a aplicaţiilor software de comunicare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro