„Cartea de la ora 5”: noua emisiune prezentată de Dan C. Mihăilescu
După o prezenţă îndelungată în televiziune, Dan C. Mihăilescu acceptă o nouă provocare şi se îndreaptă spre online, cu sprijinul eMAG. Astfel, începând cu 1 februarie, criticul literar va prezenta emisiunea „Cartea de la ora 5”,difuzată începând cu ora 17:00, de luni până vineri.
Proiectul îşi propune să continue demersul început de criticul literar în urmă cu mai bine de 15 ani printr-o transformare a emisiunii şi adaptare a ei la mediul online. Prin noile canale de distribuţie, emisiunea va deveni mult mai accesibilă segmentului de public tânăr.
„Cartea de la ora 5 vizează acea familiaritate deopotrivă tandră şi picantă, mustos ludică, dar şi intens responsabilă, ce caracterizează tradiţionala oră a ceaiului britanic. Dacă până acum am preferat maniera catedrei, ori a vitrinei, adevărata miză o văd acum pe interacţiunea cu cititorii. Văzând, citind şi făcând”, spune Dan C. Mihăilescu.
„Ne dorim ca emisiunea să intre în rutina utilizatorului de internet, astfel încât momentul zilnic de cultură să devină la fel de firesc ca orice altă activitate”, declară Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Pe toate cele trei platforme (site, Facebook şi YouTube) vor fi publicate zilnic materiale video de 5 minute, în cadrul cărora Dan C. Mihăilescu va prezenta cititorilor câte o carte, iar în unele zile va avea un invitat special.
Pentru o mai mare interacţiune cu cititorii, proiectul online va avea şi o componentă offline: întâlniri periodice în cadrul cărora vor dezbate preferinţe de lectură sau noutăţi editoriale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro