Cât cheltuie femeile din România pe parfum

Autor: Ioana Matei Postat la 01 martie 2016 90 afişări

Cât cheltuie femeile din România pe parfum

O femeie cheltuie, în medie, 250 de lei pentru parfumurile preferate şi face o nouă achiziţie o dată la trei luni, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii retailerilor de produse Sole Luxury Boutique.

Astfel, conform companiei, comportamentul de achiziţie este influenţat în principal de noutăţile sau ofertele de preţ existente  în magazinele fizice şi online, ceea ce demonstrează faptul că femeile nu rămân fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, în funcţie de ocazie.

Cu toate acestea, reprezentanţii Sole au observat că deşi parfumurile sunt schimbate destul de des, româncele preferă să rămână în zona unui singur producător, printre cele mai apreciate branduri numărându-se Lancome, Yves Saint Laurent şi Tom Ford.

În ceea ce priveşte modalitatea de achiziţie, Angela Ţiboc, director al diviziei de Fashion&Lifestyle a companiei, afirmă că majoritatea cumpărăturilor se realizează în mediul online, unde varietatea gamei este mult mai largă, iar preţurile mai mici.

„De regulă, clientele apelează la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja deţinut  sau un produs asemănător, pe care îl aleg în funcţie de notele conţinute şi cunoscute. De asemenea, achiziţiile în mediul online reprezintă rezultatul testărilor din magazinele fizice”, a completat Ţiboc.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/cat-cheltuie-femeile-din-romania-pe-parfum-15092438
15092438
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.