Cât costă coşul de cumpărături al unui român în fiecare reţea din comerţul modern local
Coşul de cumpărături obişnuit al unui român în magazinele din comerţul modern costă între 48 de lei şi 71 de lei în funcţie de reţea şi de formatul de comerţ. Astfel, diferenţele între doi retaileri ajung şi la 50%, arată o analiză a Ziarului Financiar pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Hipercom Monitoring.
Preţurile comparative între reţelele din comerţul local sunt unul dintre cel mai bine păstrate secrete, jucătorii ferindu-se să ofere detalii deşi recunosc că monitorizează constant concurenţa. În cazul acestei analize valoarea coşului de cumpărături a fost calculată pornind de la aceleaşi 11 articole care sunt achiziţionate lunar de către români. Au fost analizate doar preţurile din cataloagele retailerilor şi a fost ales întotdeauna, la fiecare reţea, preţul cel mai mic.
Astfel, nu s-a căutat acelaşi brand, ci acelaşi produs, indiferent de brand/marcă privată. S-au ales însă aceleaşi produse cu acelaşi gramaj. Auchan nu este inclus în listă pentru că nu publică în România cataloage promoţionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro