Cât investesc companiile din România în programe de mindfulness
Companiile mari si foarte mari din România au investit, în medie, între 35 şi 80 de euro/angajat/program implementat pe segmentul programelor de mindfulness dedicate top şi middle managementului, potrivit datelor companiei de consultanţă în business şi resurse umane Creative & Bright.
În prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creştere de 15% a cererii pentru acest tip de programe.
În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecţiunilor cauzate de stresul ocupaţional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului şi în îmbunătăţirea capacităţii de concentrare, potrivit reprezentanţilor Creative & Bright.
„Popularitatea mindfulness-ului se explică prin beneficiile măsurabile pe care le are în dezvoltarea a două elemente esenţiale pentru creşterea performanţei: curiozitatea şi atenţia. (...)”, spune Dana Tudor, managing partner Creative and Bright şi facilitator al programului de mindfulness.
Printre industriile familiarizate deja cu acest concept sunt industria IT, Manufacturing, Producţie, Servicii sau Banking, care implementează astfel de programe de 1-3 ori pe an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro