Cât investesc companiile din România în programe de mindfulness

Autor: Ioana Matei Postat la 24 august 2017 136 afişări

Companiile mari si foarte mari din România au investit, în medie, între 35 şi 80 de euro/angajat/program implementat pe segmentul programelor de mindfulness dedicate top şi middle managementului, potrivit datelor companiei de consultanţă în business şi resurse umane Creative & Bright.

Cât investesc companiile din România în programe de mindfulness

În prima parte a anului 2017, compania a înregistrat o creştere de 15% a cererii pentru acest tip de programe.

În contextul în care 60% dintre zilele de concediu medical ale europenilor sunt atribuite afecţiunilor cauzate de stresul ocupaţional (European Agency for Safety and Health at Work), training-urile de mindfulness pentru manageri au impact pe termen lung în reducerea stresului şi în îmbunătăţirea capacităţii de concentrare, potrivit reprezentanţilor Creative & Bright.

 „Popularitatea mindfulness-ului se explică prin beneficiile măsurabile pe care le are în dezvoltarea a două elemente esenţiale pentru creşterea performanţei: curiozitatea şi atenţia. (...)”, spune Dana Tudor,  managing partner Creative and Bright şi facilitator al programului de mindfulness.

Printre industriile familiarizate deja cu acest concept sunt industria IT, Manufacturing, Producţie, Servicii sau Banking, care implementează astfel de programe de 1-3 ori pe an.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.