Ce mănâncă bucureştenii când plouă
Odată cu venirea sezonului rece, tot mai mulţi români renunţă să iasă în oraş pentru a lua masa, preferând să apeleze la serviciile companiilor de food delivery. Numărul de comenzi lansate zilnic creşte cu până la 30% în zilele în care se înregistrează temperaturi scăzute sau precipitaţii, potrivit datelor furnizate de foodpanda.ro, platforma de livrare de mâncare lansată luna trecută în România de incubatorul de afaceri online Rocket Internet.
“De la lansarea platformei foodpanda.ro pe piaţa din România au fost câteva zile cu vreme nefavorabilă şi în special în zilele în care a plouat s-a simţit o creştere pronunţată a numărului de comenzi”, a spus Dan Macarie, country manager foodpanda.ro. Astfel, în prima săptămână a lunii octombrie, atunci când în Bucureşti au fost înregistrate ploi abundente şi temperaturi de zece grade Celsius, numărul comenzilor de mâncare plasate zilnic prin intermediul website-ului şi aplicaţiei foodpanda.ro a crescut cu 25-30% faţă de zilele în care vremea a fost mai caldă.
În ceea ce priveşte felurile de mâncare comandate în zilele mai friguroase, acestea nu diferă prea mult de comenzile înregistrate în perioadele cu vreme frumoasă. Pizza, diversele tipuri de paste, ciorbele, preparatele la grătar şi deserturile se află în topul preferinţelor, indiferent de temperatura de afară. Foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 50 de restaurante din Bucureşti şi estimează că, până la sfârşitul anului, va deveni lider de piaţă pe acest sector.
Foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 28 de ţări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro