Ce rezultate a avut brandul de accesorii mobile Tellur în urma participării la târgul de tehnologie IFA Berlin
În al doilea an de activitate pe piaţa din România, Tellur, brandul de accesorii mobile al furnizorului de echipamente telecom ABN Systems International, continuă planul de a evidenţia brand-ul în afara graniţelor şi se întoarce cu primele rezultate după participarea la cel mai mare târg de tehnologie din Europa, IFA Berlin 2018.
Produsele vedetă şi intens testate au fost: sistemul audio 2.1 Titan, rucsacii cu sistem antifurt şi port USB, produsele licenţiate MFi şi gama de produse Smart Home, care conţine becuri inteligenţe, prize şi întrerupătoare ce pot fi controlate de la distanţă, prin intermediul aplicaţiei Tellur Smart.
Participarea la IFA 2018 a fost o continuare normală a strategiei de dezvoltare, prin care brand-ul Tellur urmăreste extinderea prezenţei în cât mai multe tări şi totodată creşterea awareness-ului pe pieţele aferente.
„Cel mai probabil vom fi din nou prezenţi la IFA şi anul viitor, dar luăm în considerare şi participarea la CebIT, MWC, Gitex în 2019, cât şi eventual la CES 2020.” a declarat George Barbu, CEO Tellur.
ABN Systems International este unul dintre principalii furnizori de echipamente telecom, soluţii de comunicare mobilă şi accesorii, cu venituri de 17,5 milioane de euro în 2016 (respectiv 9,6 milioane euro în 2015 şi 8,5 milioane euro în 2014). Compania fondată în 2002 este cea mai de succes afacere antreprenorială din domeniul exclusiv al distribuţiei de accesorii telecom, iar din 2016 a lansat brandul propriu de accesorii mobile, Tellur.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro