CEC Bank a lansat tokenul în formă de card pentru clienţii de internet banking
CEC Bank a introdus tokenul sub formă de card bancar cu 12 butoane destinat clientilor de internet banking ai băncii. Având dimensiunile unui card bancar obişnuit, tokenul are afişaj cu jet de cerneală, butoane tactile şi include o baterie cu durata de viaţă de peste trei ani.
Pentru serviciul Internet Banking CEConline, comisioanele pentru tranzacţii sunt reduse cu 30% faţă de cele percepute în unităţile băncii.
"Prin introducerea acestui dispozitiv, CEC Bank marchează o nouă etapă în evoluţia serviciilor bancare derulate prin canale alternative. Ne dorim ca tokenul sub formă de card bancar să fie un instrument modern de autentificare, uşor de folosit şi transportat de către clienţii nostri", a declarat Radu Gheţea, presedintele CEC Bank.
Numărul clienţilor CEC beneficiari de carduri de debit şi de credit active a ajuns la sfârşitul anului trecut la 984.000, iar al celor care utilizează internet bankingul este de 20.872. Banca avea la finele anului trecut 3,3 milioane de clienţi persoane fizice şi 147.000 clienţi persoane juridice, 1.128 de agenţii si sucursale (faţă de 1.173 în 2011) şi 6.548 salariaţi (faţă de 6.552 în 2011). În 2012, CEC Bank a reuşit să îşi crească numărul de clienţi persoane fizice cu aproximativ 100.000 şi cel al clienţilor persoane juridice cu aproximativ 15.000.
În iunie, CEC Bank şi-a majorat capitalul social cu 32.518.500 lei, prin capitalizarea profitului obţinut în 2012. Banca şi-a mărit anul trecut portofoliul de credite acordate persoanelor juridice cu 32%, în timp ce activele au crescut cu 8,5% (faţă de 3,4% creştere a activelor în sistemul bancar). Această evoluţie s-a bazat, potrivit băncii, în special pe creşterea surselor atrase din piaţ internă (10,2%), ceea ce a permis ca soldul creditelor acordate clienţilor să urce cu 15,5%, faţă de o medie de 1,5% în sistemul bancar.
CEC Bank, singura mare bancă rămasă sub controlul statului român, a terminat anul trecut pe locul al patrulea în clasamentul băncilor după active, cu o cotă de piaţă de 7,35%. Profitul brut în 2012 a fost de 33,5 milioane lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro