Cele mai valoroase branduri din lume în 2017. Apple a fost detronată
În ultimii cinci ani de zile Apple a deţinut titlul de cel mai valoros brand din lume, însă a pierdut această onoare în 2017. Cine îi ia locul?
Potrivit raportului Brand Finance Global 500 rankings, producătorul iPhone-ului a pierdut primul loc în favoarea lui Google.
Valoarea Apple a scăzut cu 27% la 107,1 miliarde de dolari ăn 2016, în timp ce Google a crescut la 109,5 miliarde de dolari. Valoarea Amazon a crescut foarte mult (52%) atingând o sumă de 106,4 miliarde de dolari.
Opt din primele zece branduri din lume sunt din SUA. Brandul coreean, Samsung (locul 6), este următorul cel mai puternic brand din lume care nu este din SUA, cu o valoare de 66,2 miliarde de dolari. Următorul pe listă este banca chineză ICBC (locul 10) cu o valoare de 47,8 miliarde.
De fapt, băncile sunt unul dintre cele mai proeminente businessuri, fiind cel mai valoros brand în opt ţări. Urmează producătorii auto, Toyota (Japonia) şi BMW (Germania) în topul celor mai valoroase branduri din lume cu valori de 46,3 miliarde, respectiv 37,1 miliarde.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro