Cemacon Zalău estimează afaceri mai mari cu peste 40%
Producătorul de cărămizi Cemacon Zalău (CEON) estimează că va înregistra în acest an afaceri de circa 50 de milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de 2012, când rulajul a fost de 34,5 milioane lei.
Producătorul de cărămizi Cemacon Zalău (CEON) estimează că va înregistra în acest an afaceri de circa 50 de milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de 2012, când rulajul a fost de 34,5 milioane lei.
Compania a lansat, la Cluj-Napoca, o serie de produse, anunţând totodată schimbarea identităţii vizuale a companiei.
„Cemacon trece printr-un amplu proces de reaşezare pe piaţă. (...). Este o companie românească ce acoperă deja peste jumătate de ţară şi are potenţial de creştere la nivel naţional. Am fost nevoiţi să ne relansăm pentru că vechea imagine nu mai ţinea pasul cu nivelul la care a ajuns compania“, a declarat directorul general al Cemacon, Liviu Stoleru.
Cemacon acoperea anul trecut 27 de judeţe, cu 150 de distribuitori şi 115 angajaţi, şi va deschide, începând de săptămâna viitoare, cinci centre de distribuţie proprii, în Timişoara, Braşov, Bacău, Suceava şi Iaşi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro