Centrul comercial din Obor, ocupat în proporţie de 70%

Autor: Ioana Matei Postat la 03 februarie 2016 706 afişări

Centrul comercial din Obor, ocupat în proporţie de 70%

Veranda, centrul comercial de proximitate dezvoltat de Prodplast Imobiliare în zona Obor din Bucureşti, a atins o rată de ocupare de 70%, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Proiectul – rezultatul unei investiţii de 60 de milioane de euro – va avea o suprafaţă închiriabilă totală de aproape 30.000 mp si va fi finalizat în trimestrul 4 al acestui an. Veranda va include peste 100 de magazine, un hipermarket, zonă de restaurante, parcare şi un spaţiu verde vast, de peste 15.000 de mp.

”Rata de ocupare de 70% pe care am atins-o cu aproape un an înainte de deschidere ne confirmă potenţialul Veranda, care vine să completeze oferta comercială deja existentă şi să revitalizeze zona Obor. Mai mult, suntem deja în discuţii avansate cu alţi chiriaşi pentru un procent adiţional de 10% din totalul suprafaţei închiriabile şi ne aşteptăm ca în următoarele luni să avem toate spaţiile ocupate. Ne dorim ca prin mixul de chiriaşi pe care îl oferă şi modul în care este gândit, Veranda să devină locul de întâlnire pentru locuitorii din proximitate şi nu numai, oferind consumatorilor un spaţiu modern pentru shopping şi pentru petrecerea timpului liber, completând trecutul istoric al zonei Obor”, a declarat Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administraţie al firmei Prodplast Imobiliare S.A..

Chiriaşii care vor ocupa cele mai extinse suprafeţe sunt hipermarketului Carrefour (aprox. 10.000 mp) şi magazinul H&M (peste 2.000 de mp). Oferta de fashion va fi completată de CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Lora Shoes, Zaza, Piazza Italia şi Le Cashmere Heritage. Locuitorii din zona Obor vor mai găsi în centrul comercial şi nume precum Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Luxury Avenue, Me2You, shop-ul pentru animale Petmag, librăria Diverta şi farmacia Sensiblu. Printre chiriaşii ce vor ocupa spaţii în zona de petrecere a timpului liber şi cea de restaurante, amplasată la intrarea principală, se numără Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, cofetăria Sweet by Marvio şi Maxbet. La nivel de servicii, în centrul comercial se vor afla magazine Orange, Arsis-Vodafone şi IQ BOX - Telekom, o spălătorie Eco Clean, saloanele de înfrumuseţare Evidence şi Salon Pro, tour-operatorul TUI şi Silca.

Centrul comercial va avea 1.000 de locuri de parcare, iar locuitorii din proximitatea mall-ului vor avea la dispoziţie un spaţiu verde de peste 15.000 mp, care iarna va putea găzdui un patinoar şi un târg de sărbători, iar vara va include terenuri pentru practicarea diferitelor sporturi în aer liber. Veranda este un proiect verde, fiind modern, eficient energetic şi construit pe principii sustenabile şi cu grijă faţă de mediu.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/centrul-comercial-din-obor-ocupat-in-proportie-de-70-15027425
15027425
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.